Timpaan logo

  • Timpaan teamfoto

Anita Lechner

Office Manager
Anita Lechner

Organiseren, optimaal regelen van projecten en het ondersteunen van de teamleden maakt mijn werk afwisselend en uitdagend.

 “Ik werk al lang in de vastgoedsector. Voordat ik bij Timpaan kwam, was ik drie jaar office manager bij Dupon Vastgoedontwikkeling. En daarvoor heb ik negentien jaar gewerkt bij een grote woningcorporatie in diverse functies, zoals hoofd facilitaire zaken, directiesecretaresse en managementassistente. Timpaan kende ik uit die tijd en toen ik zag dat ze een vacature hadden, besloot ik te solliciteren. De baan trok me vooral vanwege het maatschappelijke karakter van Timpaan. Niet alleen op winst uit zijn, maar ook iets terugdoen voor de samenleving, dat sprak me aan.”

“Als office manager probeer ik de directie en andere medewerkers zo goed mogelijk te ondersteunen. Als alles goed is georganiseerd en het allemaal vlot verloopt, ben ik tevreden. Naast de gewone office manager-taken houd ik me ook bezig met het beheer en onderhoud van onze verschillende websites en sociale media kanalen, doe ik regelmatig aparte projecten en organiseer ik diverse evenementen.